onsdag, februari 11, 2009

Jon antar en utmaning

Jag har råkat ut för en bildutmaning av bloggen Lycka 406.

* Gå in i mappen där du har dina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Lägg upp bilden på din blogg och skriv sedan något om den
* Utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dem är utmanade.

Jag antar att det är bilderna på aktuell dator som gäller.

Bilden är från vår Sweden Tour 2008 i somras när vi helt ut tog oss fram på andras gästfrihet. Mannen på bilden är Erik Berglund. Den turkosa magen tillhör Frida, min syster och Eriks mamma. Kvinnan med det blå linnet är Petra. Hon har han som kom att bli gossen Olov i magen - Eriks kusin. Vi är på väg till nåt som heter något med gator. Det enda jag kommer på är Trolle gator som ligger i Linköpingstrakten men som bara är en lite rövskåra i förhållande till denna gata som jag inte kommer på vad den heter. Vi åt korv och blåbär innan vi nådde själva utflyktsstället. Inte med på bilden: Johan - Eriks pappa. Och jag som tog bilden.

Jag utmanar den som känner sig manad att hitta bilden enligt ovan nämnd beskrivning.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Utflyktsmålet heter Skurugata och ligger utanför Eksjö. Snygg bild på mig o Petra!

12 februari, 2009 19:17  
Blogger Jon Söder said...

Skurugata - akkurat! Ditt utflyktsmål om du råkarbefinna dig i Eksjö.

12 februari, 2009 22:28  

Skicka en kommentar

<< Home