måndag, november 05, 2007

Då har jag

  • klarat av 9-veckorperiodens intensivaste jobbhelg med 58 timmar på 5 dagar
  • firat det med eftermiddags- och en kvälls chilloutande hos Johan i Hara med soffmys, husesyn, legopyssel och trolleri med Jonna.
  • facebookat ihop 70 facebookvänner på mindre än en vecka och det kan ju kanske verka desperat men jag skyller på att facebook och min e-post är goda vänner och man via facebook kan hitta alla man mailat som har facebook och där small det till. Men jag är skeptisk till alla applikationer. Man ska godkänna dem så omständligt så jag tycker alltid att de verkar skumma och avbryter.
  • snackat med Petra som åker till Stockholm samma dag som jag går av långpasset men återkommer i morgon kväll. Hon hade kändisspottat Runar som i mobil förklarat att "då ses inte vi förrän i LA på onsdag för jag är i Borås imorgon" och sen övergått till att diskutera hur man maximerar sina inkomster med Alexandra Pascalidou så Petra är riktigt i smöret men jag föredrar regn och snålblåst i Hara jag för jag är en så rekorderlig kille.
  • avslutat säsongens första julmust.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Blogger Anna Maria said...

Runars replik var hysteriskt rolig!

06 november, 2007 09:47  

Skicka en kommentar

<< Home