onsdag, oktober 17, 2007

Vad jag gör och vad jag bör

Vad jag gör:
  • Lyssnar på Ranarims nyhitsända CD som är ett tack för husrum.
  • Googlar namnet Martin von Schmalensee som är ett namn jag sett många gånger i musiksammanhang och som tydligen är hela namnet Ulrika Bodéns karl. Han mixade Ranarims skiva så på det viset fick jag reda på namnet. Han bodde också här när Ranarim var på turné.
  • Kollar på ÖP på nätet om presstexten jag skickade igår kom med. Det har den inte gjort. Inte på nätet och inte än.
  • Skriver här.
  • Laddar hem OpenOffice som är en laglig gratis variant på Officepaketet. Det dök upp som en ikon på menyraden eller vad den heter.
Vad jag bör:
  • Åka med skräpet som ligger i kofferten på 740:n
  • Sätta på vinterdäck. Fortsätta att höst städa ute.
  • Städa inne.
  • Göra klart räkenskaperna på Ranarims konsert.
  • Förbereda en del saker till Anders och Patriks Klubb SAM-konsert i helgen. Jag jobbar från torsdag kl 10 till fredag kl 12 så det blir inte mycket tid efter idag.
Varför är det mycket lättare att göra de saker jag ska göra när jag är på jobbet än hemma?

Etiketter: , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

18/10 - Gutsy Gibbon släppt!! Hoppas den har native WPA-support för Dlinks trådlösa USB-wireless-stick...

20 oktober, 2007 09:31  
Blogger Jon Söder said...

Eeh. Va?

20 oktober, 2007 12:22  

Skicka en kommentar

<< Home