torsdag, juli 05, 2007

Goda saker

  • Min semester börjar på måndag men jag jobbar inget fram till dess. Min första semester.
  • Vi ska till fjälls. Jag, Petra, Tomas och Carina. Carina är packnervös. Petra drömmer om att packa och har köpt en bok om det. Jag vankar av och an såfort jag ska packa. Vi ska gå i Bunnerfjällen, med start i Storulvån, sen får vi varthän kosan bär.
  • Petra vann en resa till New York på Expo Norrs tipspromenad. Jag vann en bok om grillning. Jag har redan tagit tillbaka allt jag sa om meningslösa tipspromenader och att jag har ju redan varit där och fan vad jobbigt och flyga dit.
  • Det var en riktigt bra dag på jobbet igår. Det började med möte och dålig stämning och jag tänkte fan vad skönt att jag bara har det här kvar. När dagen var slut tyckte jag att det var trist att jag inte skulle fortsätta ett tag till före semstern. Det var en gulddag.
  • Farbror Carl-Göran var med i en riktigt schysst artikel inför sommarens stora begivelse i Döviken, traktorracet.
  • Linköpings folkmusikfestival får redan uppmärksamhet i Corren inför årets festival. Notera den fyndiga bildtexten.
  • Systersonen Lill-Erik fyller ett idag, Frida 30 imorgon.

Etiketter: , , , , ,