tisdag, oktober 24, 2006

Jag mötte Lassie - Bert

  1. Pappa blev tillfrågad av Roland Cedermark om att skriva texter åt honom på ett 40-årskalas efter att pappa och hans kompisar spexat för födelsedagsbarnet Åke. (Roland Cedermark har till och från legat på Berts skivbolag.)
  2. Jag startar folkrockgruppen Sten som jag spelar mungiga i eftersom jag också vill spela i band. Ett år efter jag slutat blir gruppen tillfrågad av bland annat Marianne Records (Berts bolag) om att spela in en skiva. Det blir ingen skiva eftersom studion tappar bort själva inspelningen.
  3. Jag ser Bert på Stockholms Central (i somras).

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fantastiskt trevligt med internätet som gjorde att jag hittade igen dig! Om du har kvar min mejl-adress kan du väl hiva över ett mejl med din nya adress (för du har väl inte samma som du hade som linköpingsstudent?). Grattis till förlovning och snö! Här i Karlskrona har vi 14 grader varmt...

24 oktober, 2006 19:33  
Anonymous Anonym said...

Min pappa spelar också dragspel! (fast tangent...)

I Stockholm regnar det idogt.

Gratulerar till förlovning!! Vuxenpoäng off the scale :-)

24 oktober, 2006 20:38  
Anonymous Anonym said...

Om det blir nåt mer Fame Factory så får man väl anta att du dyker upp där? Ni verkar ju tajta du och Bert.

25 oktober, 2006 09:54  
Blogger Jon Söder said...

anonymous: Tack! Jag ska kolla i mailgömmorna.
Tomas: Min pappa spelar ingenting.
Maria: Jag har alltid känt att Bert förstår mig mycket väl.

25 oktober, 2006 14:42  

Skicka en kommentar

<< Home