måndag, oktober 23, 2006

Shoppingbloggen (2)

  1. Jag vill ha ett par andra lurar till podden. De som följde med är plastiga och skaver i öronen och skramlar när jag skakar på dem. Så ska det vara ett litet snöre att ha om halsen.
  2. Om jag dessutom får tag på en fm-sändare till podden så den dels kan användas i vilken bil som helst och dels kan användas ihop med flera radioapparater i hemmet samtidigt (jag vill ha musik i alla rum), så blir jag helt säkert lycklig.
  3. "Mycket vill ha mer, Fan vill ha fler och Helvetet blir aldrig fullt." Sanning från Mormor.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

"Helvetet blir aldrig fullt" är ett välda skönt citat.

25 oktober, 2006 00:10  
Blogger Jon Söder said...

Finns det hjärterum finns det stjärterum.

25 oktober, 2006 14:43  

Skicka en kommentar

<< Home