torsdag, oktober 12, 2006

En lista igen

  1. Jag är hemma tillfälligt efter nästan en vecka i Härjedalen. Ska packa om och åka till Linköping om två timmar.
  2. Poddarna har kommit. Jag har just öppnat paketet och den ena åtminstone verkar funka. Tankar upp med mp3:or nu. Kul att gå och hämta ut två paket från Hong Kong.
  3. LT har skrivit om mitt jobb.
  4. Har jag sagt att jag ser fram emot festivalen?
  5. Dessutom ser jag fram emot att sitta och tröska på tåg i 8 timmar. Tåget vinner över bilen nästan jämnt. Jag ska sitta och tokdega.
  6. Manualen till podden är skriven på kinesisk engelska typ "For the first time using on the MP4 Player"
  7. Lägenheten i Funäsdalen är i stort sett möblerad. Det tog några timmar. Återigen fascineras jag av skillnaden mellan en möblerad lägenhet och en omöblerad.
  8. Jag vill ha mer kontroll över det här bloggverktyget. Bilderna fladdrar fram och tillbaka som i Word och ibland måst jag ladda upp dem 8 gånger innan det lyckas. Nu har listsiffrorna en annan font och storlek än de övriga bokstäverna.
  9. Varför sitter jag här och skriver när jag borde stresspacka?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu läser jag om Naiv. Super. Listor regerar.
Ja men det värsta är att det blir kinatecken i denna kommentarfunktion när jag sitterpå jobbet.

12 oktober, 2006 20:36  
Anonymous Anonym said...

Hej Jon! Underbart att jag äntligen har hittat din blogg. Kram från din klasskompis Maria (Engholm som nu heter Prytz)

19 oktober, 2006 21:42  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN
BAMSEKRAMAR FRÅN DALARNA

21 oktober, 2006 18:16  
Blogger Jon Söder said...

Fredrik: I love Naiv.Super. Kinatecken I don't know.
Maria: Hej!
Dalarna: Tack!

22 oktober, 2006 17:35  

Skicka en kommentar

<< Home