måndag, februari 12, 2007

Livet i korthet - en lista

  • Mötte tre polisbilar mellan Torvalla och Ås i morse.
  • Ås?
  • Ja, en ny mobilkurs för pensionärer drog igång. Tog del av det senaste åsskvallret.
  • Jag är förkyld. Det är synd om mig. I lördags sov jag mer än jag var vaken. Så fort jag tänker gör det lite ont i huvudet.
  • A och 1 krånglar på min bärbara dator. Det går bra att skriva aaaaaaaaa. Men banan blir bnn.
  • Vi husspanar. Hus i Östersund är oproportionellt dyrt. Det verkar snart bara vara Umeå som är dyrare i Norrland.
  • Jag tar tillbaka det jag sa förra veckan om att Patrik Järbyn skulle vara en medelmåtta i sin sport. Däremot skulle jag med min klena karaktär aldrig ha kunnat hålla på som han ha gjort.
  • Blogger har tvingat mig att uppgradera till nya blogger. Jag vet inte vad det innebär, bara att de som gjorde det på en gång det gick tappade bort en del poster. Hoppas att bildhanteringen är bättre nu.

Etiketter: , , , , , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Brukar man inte barnspana först?

13 februari, 2007 15:37  
Blogger Jon Söder said...

Barnspana? Går det att låta bli när halva bekantskapskretsen visar upp sina nyförvärvade små kottar som dreglar, skriker och smittar ner? Vi har inte tänkt att köpa barn än på ett tag. Eller vet ni någon som säljer till bra pris?

13 februari, 2007 16:19  

Skicka en kommentar

<< Home