söndag, januari 21, 2007

Ett fall framåt

Vänta nu. Vi har inte så rena fönster. Har Petra glömt fönstret öppet? Eller nä. Det stämmer inte. Det är borta. Jag gick fram och tittade ner och såg inget. Eller, fast jo, någon slags upphöjning i snön var det. Jag gick ner och grävde.

Och jag grävde. Där nere var det tydligare att det låg något under snön.


Sen fick fönstret tina i badkaret.

Alltså. Ibland är det ingen hejd på hur spännande mitt liv kan bli. Igår hittade jag alltså balkongfönstret tre plan ner. Helt. Väldigt bra att ingen fick det i huvudet.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vilken action det är hemma hos er! Helt sjukt att det höll!

21 januari, 2007 20:35  
Blogger Jon Söder said...

...och helt sjuk att det föll ut. Många av balkongerna i området ligger ju ovanför gångvägar.

21 januari, 2007 21:28  
Anonymous Anonym said...

Tänk att dö av att få ett balkongfönster i huvudet. Ser runan framför mig: Maria Prytz, 2-barnsmor, avled hastigt efter att ha fått ett balkongfönster i huvudet.

23 januari, 2007 10:09  

Skicka en kommentar

<< Home