onsdag, januari 10, 2007

T9-novell

Öl oj ok. Ibland får man nästan små noveller av mobilens T9. Men, trots att jag ibland försöker vara lite rock så skriver jag ok betydligt oftare än öl.

För övrigt sitter jag och gruvar mig för att vara i Stockholm. Jag hittar väldigt dåligt där. T-banan har gjort att jag har väldigt lite sammanhang över den stan. Man bara poppar upp lite här och där. Oftast har det varit tillsammans med någon som hittar så jag har räkmackat med bara. En annan anledning att gruva sig är resorna dit. För det mesta blir det flyg. Vad får man ha med sig och inte nuförtiden? Jag har bara förstått att allt är lite orimligt, men sen vet jag inte. Flyg i sig är säkert bra - rent tidsmässigt. Men det är ett himla krångel att ta sig till och från flygplatserna och sen att checka in och passera kontroller.

Etiketter: