onsdag, april 19, 2006

Inte en lista


1. Jag har ett sommarjobb. Jag ska jobba på Jamtli. Förmodligen som kommunist.
2. Idag rullade jag upp i 35 km/h i backen ned mot Lillsjön. Det är ca 7 km härifrån till SV på Litsvägen. Jag har cyklat nästan 1,5 mil idag.
3. Jag och Petra fyllde i en enkät om hur vi trivs med Östersundsbostäder och vår lägenhet. Vi vill ha närmare till cykelförrådet, någon som putsar rutorna på balkongen (Inglasad - jajjamen), mindre asfalt och mer grönt, bättre möjligheter att torka kläder samt färre kanaler i TV-utbudet. Det var jag. Jag har problem med TV. För mycket är för bra.
4. Vi har kokat lingonsylt. Detta är lingonen innan de blev kokade. Det är några blåbär med också.


5. Trådlösa nätverk är praktiska när de fungerar. När man blir avkastad lite då och då är de inte lika bra.
6. Det här är inte en lista. Det ser bara ut så.

3 Comments:

Blogger Henrik P said...

Tjena Jon!
Kul att du avancerat från stalker... ;)
Nädå, vi kör vanliga möten parallellt med slam.
Jämna veckor är det måndagsmöten (ojämna är det slam på tisdagar, men nu på tisdag är sista slamet, d.v.s. final).
Alltså måndag vecka 18 är nästa möte. Kom gärna då!

20 april, 2006 02:23  
Anonymous Anonym said...

1. Det är inte lingonsäsong.
2. Inglasad balkong - jag har inte fattat det. Är det en balkong då verkligen? Eller är det lite samma som med fransk balkong; att det inte är en balkong.
3. I så fall heter jag K. Anka. Om det inte är en lista alltså.

20 april, 2006 22:22  
Blogger Jon Söder said...

1. Frys
2. Om du kom hit skulle du fatta.
3. Rent teknisk är det en lista. Men inte i anden.

20 april, 2006 23:24  

Skicka en kommentar

<< Home