torsdag, april 19, 2007

Östersund, en torsdag eftermiddag i april

Jag och Martin hämtar PA (högtalaranläggning) på Hamm och Nilsson för att lämna av på Potatisbaren inför kvällens konsert. Det är på gågatan och jag smyger fram. När jag ska åka från Potatisbaren efter avslutat uppdrag står en bärgningsbil för utfarten. Den lämnar av en bucklad koreansk bil som rullas in på Domus. Jag är rädd att jag ska buckla bilen jag kör åt alla håll. Det är klaustrofobiskt trångt att köra bil ner till Potatisbaren, vända och köra upp igen. Och hela tiden snöar det.

Vädret alldeles nyss, 200 meter härifrån.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch ja. När vi var i Oslo senast hade hotellet en jävla mullvadsgång av betong som slingrade sig ner i urberget, det var deras garage.
Då hade vi lilla Skodan, och det gick med knapp nöd. Nu har vi Volvo, och väljer ett annat hotell.

20 april, 2007 16:32  

Skicka en kommentar

<< Home