onsdag, maj 31, 2006

Turné

Till helgen ska jag och Petra till Gävle och hålla danskurs. Gävle är för mig början på en tiodagarsturné med olika händelser. Efter Gävle blir det 60-årsfirande av mamma med familjen på färja till Helsingfors. Sen har jag två klämdagar i Stockholm på vandrarhem i Tyresö (orkar inte åka hem och vända). Sen ska jag på styrelsemöte och spelmansstämma i Ransäter i Värmland. Jag tror att jag kommer hem med nattåg måndagen den 12. Känns lite gruvsamt. Jag vill ju helst sitta hemma under korkeken. På tisdagen börjar jag på Jamtli.

Ransäter är ingen dålig spelmansstämma.

Ikväll ska jag på Permans och se Anita från Länsteatern med vänner. Jag har blivit lite hangaround till Länsteatern eftersom Kiki jobbar där till och från. Så jag har sett det mest i vinter. Kul att få se första genomdraget av Dan då Dan dog som sedan vann nånting nånstans som var fint. Det är gratis och börjar klockan sju.