onsdag, december 31, 2008

Petra åker spark

Här är Petra när hon låtsas åka spark. I själva verket är det jag som åker spark. Petra går sakta och värdigt bredvid. Det syns inte på bilden, men Petra har en präktig dräktig mage och när som helst ska det till. Kortet är taget bakom ICA och på köpet får ni se Sleipner som kommunal konst i form av en trästaty i bakgrunden. Kortet är taget med julklappsmobilen men jag har inte skickat den till bloggen med mobilen utan på vanligt vis. Man kan inte kontrollera resultatet lika bra med mobilen som på Internet. Det grämer mig. Hade jag gjort allt rätt från början hade det inte varit något problem. Nu är det det och det är lite krångligt att förklara för den som inte har kläm på det här med mallar (det har jag inte riktigt själv). Förvänta er plenty med vardagsrealism i framtiden. Som loftgångshus. Ni ser också framsidan av Odensalas loftgångshus. När man ser baksidan av dem - dvs loftgångarna - kan man tro att man är i en engelsk mindre bemedlad förort. Vardagsrealism alltså.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Blogger Fredrik B said...

Vardagsrealism.
Ser jag mycket fram emot.

01 januari, 2009 20:44  

Skicka en kommentar

<< Home